Klager, Ris og Ros
Her på siden kan du læse om, hvad du kan gøre hvis du har klager, ris eller ros til din oplevelse med BoFinans.
Del din mening
Vi sætter altid stor pris på at høre om vores kunders oplevelser med vores rådgivning. Derfor vil vi altid opfordre alle vores kunder til at skrive en anmeldelse af os, f.eks. på Trustpilot. Din anmeldelse gør det muligt for os at blive ved med at give vores kunder den bedst mulige oplevelse, og den hjælper fremtidige kunder med at få indblik i, hvordan BoFinans kan hjælpe deres økonomi videre.
Ønsker du at klage?
Har du været utilfreds med din rådgivning her hos BoFinans, vil vi meget gerne høre fra dig. Ønsker du at afgive en klage, bedes du henvende dig til Jesper Hansen, adm. direktør hos BoFinans.
Jesper Hansen | Adm. Direktør hos BoFinans Danmark
Tlf. 20 10 81 09 | jh@bofinans.dk
Alle klager bliver taget alvorligt. Vi vil gøre hvad vi kan for at afslutte en evt. klagesag på bedst mulige måde. Skulle du fortsat være utilfreds med BoFinans håndtering af din klage, har du altid mulighed for at kontakte Nævnenes Hus, for at tage din klage videre til den rette instans.
Få 1 times gratis rådgivning - Helt uforpligtende
Hvis du gerne vil høre mere om, hvordan vores kyndige rådgivere kan hjælpe dig med dine økonomiske overvejelser, så udfyld denne kontaktformular. Vi finder den rådgiver som bedst matcher din situation. Så kan I sammen gennemgå mulighederne for din økonomi. Det er helt uforpligtigende at kontakte os, og den første snak koster ikke noget. Vi tager først betaling for dit rådgivningsforløb, hvis vi bliver enige om den rette strategi for din økonomi.
Få kontakt til en rådgiver
Udfyld kontaktformularen og bliv ringet op af en rådgiver hurtigst muligt.
Du kan også ringe på 70 26 81 09 hverdage 8:30 - 16:30
eller sende en mail til info@bofinans.dk,