Klager

Ønsker du at klage?

Den direkte facon er ofte den bedste

Hvis du er utilfreds med den måde, din afdeling eller rådgiver har behandlet dig på, så snak med din rådgiver eller afdelingsdirektøren om det. Det kan jo være, at der blot er tale om en fejl eller misforståelse, som nemt kan rettes.
Men du er naturligvis også meget velkommen til blot at ringe eller skrive til din afdeling på normal vis.

Send en klage

Du kan også sende et brev med klage til:
BoFinans Danmark ApS
Jernbanegade 23B
4000 Roskilde

Eller benyt kontaktformularen her på siden.

Vi vil så undersøge sagen nærmere, og vende tilbage til dig så hurtigt som muligt i forventning om at få udredt konflikten til alle involveredes tilfredsstillelse.

Hvis du ikke er tilfreds med udfaldet af din dialog med os, har du mulighed for at klage til Pengeinstitutankenævnet:
Pengeinstitutankenævnet
Amaliegade 8 B, 2.
Postboks 9029
1022 København K

Link til Pengeinstitutankenævnet

Med venlig hilsen,

Jesper Hansen
Direktør
Bofinans ApS
Jernbanegade 23b
4000 Roskilde
Telefon 7026 8109
Mobil 2010 8109